Tapastips?

Har suttit en lång stund nu och kikat runt på olika restauranger inför födelsedagen. Det är ju inte det lättaste att välja någon... väldigt kluvna omdömen. Alla restauranger har inte ens hemsidor, aningen frustrerande då man vill kunna snegla lite på menyn innan för att veta på ett ungefär om det skulle kunna vara något som uppfyller mina förväntningar.

Någon som har något tips på en bra tapasrestaurang, eller kanske något annat trevligt?

Själv hade jag gärna gått på restaurang Tapas i Umeå, men det blir ju liiite långt att åka... Haha! Kan de inte öppna i Stockholm oxå? Helt klart en favoritrestaurang.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hmmm...på rak arm känner jag till restauranger (inga namn på dom dock) som ligger:
1 Hornstull
2 Gamla stan vid typ t-banan
3 "Barcelona" som ligger bakom kulturhuset på drottninggatan
4 Kungsbroplan

Alla dessa har jag varit på och de är helt ok!

2008-04-15 @ 15:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback