Söndagmorgon

Söndag, och jag är redan vaken. Kanske lika bra det, måste se till att städa klart här, blev ju inte så igår... fastnade vid datorn, pratade med Carro, och lyssnade på en massa musik. Kollade även hur tisdagens outfit gjorde sig, det kändes bra. ;) Förutom att städa ska jag även försöka knåpa ihop en mall för tidrapport till mitt löneprojekt, jag som inte riktigt blivit vän med Excel ännu...

Imorrn är jag ledig, men jag ska på återbesök hos läkaren i Kista. Hoppas det inte kostar något, blev kanske lite väl mycket shopping häromdan... haha, usch ja.

Inte alls lika fint väder idag som tidigare i veckan, men det var jag iofs beredd på, lite trist bara. Har ni hört att det är värmebölja på Kanarieöarna? Läste något om att det väntas bli upp till 49 grader varmt. 49 grader!!! Jag hade dött. För mig räcker det med runt 30, helst inte mer än så. Så länge det är sol så är det nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback