Sommar 08

Har insett att den här sommaren har all potential att bli minst lika bra som sommaren 2006! Håller tummarna för det. ;)

Jag skulle vilja:

Åka till landet, över en helg iaf... längesen jag var där... Allt som behövs är ju bil, körkort och ett par vänner som vill hänga med...  



Hälsa på Elin och Carro i Ume. Kanske går om jag har pengar...

Åka utomlands med Sara, men det har vi redan bestämt att vi SKA! Måste hitta kattvakt till Tilda...

Gå på utomhuskonserter! Har inte en enda inplanerad ännu. Men skulle gärna gå på Lasse W, och Kent! Varför e alla konserter så dyra!?

Sen hoppas jag ju självklart på sol, jordgubbar och många mysiga kvällar antingen här vid vattnet eller på någon schysst uteservering!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha tänk för att vi SKA de!!!!! O nån av alla dina vänner ska väll kunna gosa m en katt i en vecka? Puss Puss

2008-04-21 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback