Soligt

Nu har jag suttit ute sen ca 13.30 idag. Väldigt skönt. Mamma kom med lunch en stund senare och sen satt vi och pratade om allt möjligt. Sen kom hon på att det vore mysigt att äta middag ute på berget oxå. Så hon och Jimmy åkte och köpte sallad medan jag satt kvar och höll den bästa platsen.

    

Medan de var borta kom det först en tant som la sig ner på berget och flåsade en stund. Sen kom två tonårstjejer som käkade chips och spelade musik... Fan det är ju mitt berg juh, moahaha!

Tanten gick innan mamma och Jimmy kom. De hade inga bestick så jag fick gå och hämta. Då såg jag hur mycket folk det var runt omkring, väldigt populärt "mitt" berg. ;) Vi åt sallad medan de två tjejerna lyckades trilla i vattnet, eller iaf nästan. Sen kom det en massa tonårskillar oxå, de blev överlyckliga över att få våra platser när vi gick.

Min tvättid hade redan startat så mamma skjutsade bort mig till tvättstugan. Ska bli skönt att få det mesta rent. När jag kom tillbaka igen satt de där två tjejerna på min trapp! "Shit, de förföljer mig", sa jag till mamma och Jimmy, haha.

Gör ju inte så mycket att de sitter där så länge jag får komma in och ut. Dock lyckades Tilda smita ut när jag öppnade dörren. Men det gick rätt bra att fånga in henne igen, tur det.

Imorrn har vi eget arbete, men jag ska eventuellt ta mig till skolan iaf. Sen blir det shopping! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback