Sjuk

Hemma idag. Det gick inte att sova inatt på grund av nästäppan. Känner mig rätt hängig oxå. Känns inte bra att missa mer skola, men jag hade aldrig orkat.

Igår såg jag av en slump en lapp i trapphuset bredvid att de tydligen ska stänga av varmvatten och el hela dagen. Än så länge har jag inte märkt av det, får väl se om allt dör helt plötsligt. För det kan väl inte vara så att min lägenhet inte drabbas? Men man kan ju hoppas... ;)

Funderar på att pallra mig iväg till ett apotek. Känns som att det vore nice med lite nässpray.

Kvällen igår var jobbig. Blev arg på mig själv för att jag är som jag är, men jag blir så osäker. Vi pratade om det och redde ut det, så nu känns det bättre.

Hungrig... tror dock inte jag har någon mat hemma, och ont om pengar... ;(

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hallå gumman! Måste vara samma sak som hos mig.. Dock har jag för mig att det var varmvatten & värmen. Det finns alltså kallvatten & el, den brukar de aldrig stänga av ;)
Verkar vara många som är småförkylda nu, tråkigt. Hoppas iaf att du kryar på dig snart så får vi ta en promenix längs vattnet! kramar

2008-04-15 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback