Nyfiken

Hmm... Mycket nyfiken på den där kommentaren i föregående inlägg... Hoppas hon kollar sin mail ofta. :)

Har varit en rolig skoldag idag, trots företagsekonomin. På rasterna har vi suttit ute i solen och njutit. Finns skitbra bänkar på baksidan, MITT i solen! Tror faktiskt jag har fått lite färg.

Till min lycka blev jag idag påmind om att jag slutar 12 på torsdag, samt att vi kanske inte har några lektioner alls på fredag. Skönt! Är det sol på torsdag ska jag nog gå ner till vattnet och sätta mig och sola så fort jag kommit hem. Ingen som är ledig och vill hålla mig sällskap?

Efter skolan tog jag sällskap med Frida ner till Slussen. När jag sen stod på perrongen kom DJn gående. Vi blev lika förvånade båda två. :) Tog sällskap med honom ett par stationer trots att jag inte alls hade tänkt att ta det tåget. Ville komma med en syrlig kommentar om det han sa förut om att han "ville vara singel i vår", och att han nu har en 20-årig flickvän. Dessutom hade han sex med mig en gång efter att han träffat henne och jag undrar om han ens berättat för henne att han snart är 40... Men jag sa inget. Kanske nästa gång... Men jag gillar ju honom som person, så det är väl kanske dumt att starta något som kan bli till en konflikt.

Imorse när jag klev på t-banan hade jag ett missat samtal... Hoppas han jag vill glömma inte börjar igen... Han hade till och med gjort en "friendrequest" på facebook...

Nä, nu MÅSTE jag plugga. Vette fan hur detta ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback