Nääää

Asså, näää... det här går inge bra. Är så förvirrad över affärssystem-skiten att jag inte vet var jag ska börja... Frågade läraren förra veckan om det skulle komma något på provet som vi då ännu inte hade gått igenom, "Nej" sa hon då... hon ljög. Faaan...

Fick veta resultatet på senaste löneprovet idag. Väldigt besviken då jag lyckats göra flera slarvfel som förmodligen berodde på att jag var full av känslor kring mitt dåvarande tillstånd och stressen över att hitta en läkartid, dessutom hade jag ju glömt glasögonen hemma och satt och kisade i tre timmar. Hade jag haft ett mindre fel så hade jag fått VG, så jag och min lärare ska kolla närmare på det nästa vecka. En bra sak var iaf att jag nästan jobbade ikapp de andra i det nya lönesystemet idag, känns bra att inte ligga alltför långt efter.

Men kan det inte bara bli fredag, nu på en gång!

Och vad hände med vädret? Trodde att våren var här... Hoppas på sol till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback