Min eftermiddag

Vi fick gå hem efter att vi hade gjort klart uppgiften vi fick efter provet. Detta innebar att jag slutade ca 13.00, istället för 15.30.

På vägen hem ringde mamma. Hon var kvar i Vällingby när jag var i Råcksta, så vi möttes upp. Gick och kollade lite i butikerna. Världens bästa och snällaste ♥mamma♥ köpte två känningar till mig. Dessutom fick jag en svart tunn kofta.


        Mina snygga klänningar, båda från Gina Tricot! Love them! Blir definitivt en av dem på födelsedagen. Och sen har vi ju 10 maj, då jag måste vara SNYGG om Sara och jag ska ut på äventyr!!! ;)

Var även hemma hos Cissi nu på kvällen, mysigt. ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

hoppas du hade en mysig kväll igår ;)

2008-04-12 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback