Lönedag

Precis som jag misstänkte var det sjukt mycket folk på stan, asjobbigt. Såg till att handla mina Clinique-produkter innan Annika kom iaf. Hann även införskaffa en bh och ett par trosor oxå. När Annika hade kommit gick vi och åt lunch i Gallerian. Sen fick hon hjälpa mig att hitta solglasögon, e riktigt nöjd med de jag köpte. Det blev även ett paraply (alltid bra att ha), ett par örhängen och ett gäng armband. Sen skulle Annika ha tvättstugan och jag orkade inte mer, det var ju folk överallt! Varför är tonårstjejer så förvirrade? Jag kan inte komma ihåg att jag var sån när jag var yngre...

Gick av t-banan i Vällingby istället. Inne i K:fem var det jättelugnt, så himla skönt. Köpte en grön cardigan på Gina och ett par leggings. Sen blev det två par små örhängen på Glitter innan jag gick och handlade "mat".

Nu har jag bokat bord till tisdag! Skönt att ha det fixat så man inte glömmer bort. Ska bli så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback