I skolan

Excel i skolan... inte världens roligaste program...

Igår hade jag lite tid över direkt efter skolan, så jag åkte till Fältöversten och mötte upp Ida som hade varit på ett rekryteringsmöte i närheten. Vi tog en fika på Thelins och skvallrade lite om allt möjligt.

Sen bar det iväg till Odenplan där jag mötte upp ... Vi gick och letade reda på någonstans att äta. Till slut blev det en kina/thai-restaurang med världens övertrevligaste servitör... ;) Haha, jag tyckte han var jätteläskig. Man kan helt enkelt inte vara SÅ trevlig, creepy. Men maten var god, så det gick bra ändå. Blev även en kort fika på ett café i närheten efteråt.
  

Idag är det plugga som gäller. Har en uppgift till imorrn och sen är det ju det hiskeliga provet på torsdag. Fast jag lär väl somna när jag kommer hem för jag sov nästan inget alls inatt och vaknade med världens huvudvärk... Längtar till fredag, då blir det umgås med mamma på dagen och slinga hennes hår, sen står middag och vin på schemat för kvällen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback