Finally

Äntligen funkar det igen!

Helgen var riktigt jävlig. Det var sängen som gällde både lördagen och söndagen, passade på att kräkas lite oxå...

Igår ringde jag och försökte hitta en tidigare läkartid än den jag fått den 10 april. Jag hade tur, någon hade ringt återbud så jag lyckades få en tid på en gång. Mamma följde med till Kista, där mottagningen låg. Världens underbaraste personal! Fick sen pallra mig iväg till vårdcentralen inne i gallerian och ta ett bodprov oxå. Innan vi åkte hem såg jag till att köpa mig en vårjacka, de verkar ju vara slut lite här och där så det var lika bra.

Idag hade vi kommunikation i tre timmar varav första timman var helt onödig för mig då jag inte hade varit med på det som de pratade om... Sen gick vi igenom hur man skriver kallelse och protokoll, inte så kul kanske, men förhoppningsvis användbart. Promenerade ner till Slussen med Petra när vi hade slutat. Mådde väldigt illa på t-banan hem, men det gick bra. Mådde bättre när jag fått i mig mat, och sen somnade jag ett par timmar...

Tilda var aningen sur för att jag bara låg och sov. Till slut fick jag se till att gå upp så att vi kunde gå ut en sväng. Oj vad glad hon blev! ;D

Imorrn blir det företagsekonomi hela dagen, fy faen... Sen ska jag möta upp mamma. Vi ska tvätta tillsammans, hon har nämligen stambyte i sin lägenhet just nu. På kvällen blir det en del förberedelser inför torsdagens operation. Måste gå upp senast kl 05.00 på torsdag morgon... hua...


Kommentarer
Postat av: Annika

Gumman! Skönt att få det gjort. Du är bäst. Tänker på dig hela tiden. Kram kram.

2008-04-01 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback