Deklaration!

Var jag lost eller vad på företagsekonomin...? Herregud, här får man minsann inte missa något.

Ska snart duscha inför morgondagen. Har köpt en särskild "duschcreme" som man ska använda ikväll och imorron bitti, eller rättare sagt mamma har köpt. ;) Hon har även beställt en taxi som plockar upp mig halv sju, sjukt tidigt...

Dagens bra-iga! Fick min deklaration! YEY! Den var helt klart lååångt över förväntan! Verkar som junis ekonomiska problem (dvs inget studiemedel) är lösta! :D

Ska försöka komma i säng hyffsat tidigt, men ska nog titta på "Sverige pussas och kramas", hoppas det är roligt och inte bara en massa fånerier. Hoppas även på en bättre natt än den föregående. Först kunde jag inte somna på grund av grannens tv, och sen drömde jag mardrömmar om en person som numera tillhör det förflutna.

Jaja, upp senast 05.00 imorrn... uschiamej...


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till imorn!! Kram

2008-04-02 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback