A lovely day!

Vilken underbar dag! Morgondagen ska bli minst lika bra! Det har jag bestämt!

Lyckades flytta fram läkarbesöket till nästa vecka, mycket bra. Sen blev det en rätt lugn dag. Pysslade lite med tidrapporten, men jag känner mig inte helt hemma på Excel tyvärr.

På eftermiddagen åkte jag in till stan och tog en långfika med F. Vi hade till slut kommit fram till att vi inte kan poka varandra på Facebook i all evighet. ;) Det var trevligt och roligt, fanns en hel del folk att kolla på på Drottninggatan.

När jag kom hem såg jag till min stora glädje att jag tydligen var en av
vinnarna i Emelies fototävling! Yey! ;) Spännande! Men nu blev jag lite nervös...

Måste nog sova snart. Om det går. Ni får ursäkta men jag är uppspelt som ett litet barn just nu, as-larvigt, jag vet... Men jag ser verkligen fram emot en mysig middag med mina vänner! Man skulle kunna tro att jag fyller typ 7, inte 26... Haha, jag e så störd ibland... Men jag kan tydligen va rätt söt oxå. ;)

GoNatt på er sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback