Vetenskapligt bevisat?

Hade en riktigt förvirrande föreläsning idag, den kändes rörig. Fast vår handledare, som höll i föreläsningen, är helt underbar. Hade ett litet möte med henne och en annan ny tjej efter föreläsningen. Sen gick Elin och jag till bibblan och fixade lånekort åt mig, lånade en bok och kopierade en massa papper.

Handlade på vägen hem och lyckades sen få en tvättid trots att jag var en och en halv timma försenad.

Daniel kom hem, men sen åkte han tillbaka till skolan... kul... Jaja, karlar... Hjärnan arbetar väl inte så effektivt... USCH, så får jag ju inte säga!!! Men ärligt... ibland blir man så j-a trött...

Dricker lite vin nu, dels för att det är gott och dels för att jag kanske sover bättre då. Är det inte vetenskapligt bevisat att man blir trött av rödvin...? ;P Önskar bara jag hade lite sällskap...

Lyssnar på depp-musik, det får man INTE göra enligt den där "livscoachen", Mia Thörnblom eller vad hon nu heter, hon den där blonda glada saken på tv3... men ibland så... ibland så bara måste man...

En bra grej är att jag ska sälja min stereo imorrn. Tror jag får ca 500 för den, inte illa pinkat. Då borde jag klara mig tills csn-pengarna kommer, om de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback