Usch ja...

Vilken eftermiddag...

Min grupp möttes en och en halv timma innan seminariet skulle börja. Vi gick igenom allting två ggr och det kändes bra. Väl på seminariet var det vi som fick börja. Det kändes ganska bra, man är ju lite obekväm med att prata inför folk när man inte hunnit lära känna dem riktigt, jag vet ju knappt vad folk heter lixom...

Sen var det nästa grupps tur... och jag fattade ingenting... De kunde lika gärna ha pratat arabiska, jag hade nog förstått ungefär lika mycket. Det värsta var att den tredje gruppen skulle ställa frågor tll oss och den andra gruppen. Och den tredje gruppen pratade typ samma språk som grupp två... Jag kände mig helt puckad och väldigt oinsatt. Men men... Tror sömnbrist, stormigt känsloliv och illamående gjorde sitt till oxå.

Imorrn har vi bara en föreläsning. Ja, och teater kvällen, men det ska ju bli kul!

Kommentarer
Postat av: Cissi

"Du vet väl om att du är värdefull. Att du är viktig här & nu. Att du är älskad för din egen skull. För ingen annan är som du."
Saknar dig min vän!

2007-09-19 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback