Under my umbrella

Seg dag idag. Elin och jag hade bestämt att vi skulle ta en sväng på stan och sen fika och diskutera texterna vi ska ha läst till imorrn. Men det har spöregnat hela morgonen, så det blev plugg via msn istället. Lite trist eftersom jag gärna hade kollat lite på stan. Men skönt att slippa gå ut...

Nu har det dock klarnat upp så jag funderar på om jag ska ta mig ut en sväng. Får väl se.

Tilda var försvunnen imorse... Letade efter henne överallt, men hon var ingenstans. Till slut gick jag till skafferiet och tog fram asken med hennes godisar och skakade den lite. Då kikade hon fram under sängen, trots att jag redan kollat där typ tre ggr...

Daniel ringde nu. Han verkar inte komma hem tidigt idag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback