The perfect man

Det verkar som att jag får finbesök redan till nästa helg! Underbart! Är så glad! Yeeey! Har dansat runt lite här i lägenheten... Haha!

Igår gjorde vi knappt något alls. Till slut blev jag så frustrerad så jag sa att jag ville åka ner till stan. Vi kom ner typ 20 minuter innan alla affärer utom Åhléns stängde. Haha. Daniel hann iaf köpa en tröja från Cheap MondayFlott. Sen skulle vi gå och äta och dricka lite öl. Det var inte så lätt att hitta något bra ställe. På O'learys var det ju fotboll och på Lottas var det fullt. Sen började det regna. Så vi hamnade på Kina/Pizza-stället. Det blev pizza, öl och lite glass. Helt ok.

Jag är så nöjd med mitt hår och med min jacka!

       Min jacka är svart, hittade ingen bild... Men såhär ser den ut iaf.


Nä, nu ska jag nog försöka plugga lite... Vi håller på att prata lite om den hegemoniska mannen, you know, the perfect man, typ... Ingen vet dock vem han är... Beror väl på vad man har för kriterier antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback