Studentsportardag

Varför går tiden så himla fort när man är "ledig"?

Idag har vi "studentsportardag"... Själv skulle jag vilja ägna mig åt sporten shopping men csn-pengarna verkar dröja. Har sett på mina sidor att mina papper iaf kommit fram, tack och lov för det. Hoppas bara man kan få pengar snart för det börjar bli tomt på kontot. Har hittat en klänning på
tjallamalla som är på rea och som jag vill ha! Vill beställa nu men det blir billigast att betala i förskott och det kan jag ju inte just nu... J-a skit. Har iaf beställt en kofta ifrån Ellos som jag tyckte såg riktigt mysig ut. Behöver lite stickat nu till hösten. image3166Hoppas den blir skön och bra. Ska även kolla runt en sväng på H&M innan jobbet tänkte jag. Har ju 25% på valfri vara om jag handlar på nätet. Daniel föreslog att jag skulle leta efter en sån där jacka som jag vill ha. Hittar jag ingen kan jag se om jag kan prova något liknande så man kanske får en liten idé om passform och så och sen kan man beställa. Sen, i värsta fall, så är det väl bara att returnera om den skulle sitta illa. Rabatten gäller iaf i två dagar till så det börjar bli lite bråttom. 25% på 598 kr är ju ändå litegrann...

Nä usch... Man får väl ta och göra sig iordning... Äta lite lunch kanske. Gjorde jättegod mat igår, fullkornsbulgur med grönsaker, fetaost och lite feta/oliv-cremefraiche. Det blev lite kvar till idag, värsta bra!

Kommentarer
Postat av: Cissi

den ser jättemysig ut! Precis en såndär man vill burra upp sig i en bitande kall höstdag. Me like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback