Ständigt denna sömnbrist

Vad är det för fel på mig? Varför kan jag aldrig sova? Den här natten var det iofs lite grannarnas och Tildas fel oxå. Igår när jag hade gått och lagt mig kom grannen hem. Det läskiga var att det lät som att någon öppnade våran dörr så jag trodde först att det var Daniel som hade ändrat sig ang att stanna kvar i Norrmjöle. Sen började grannen hålla på med sitt element, vet inte vad han/hon/de gjorde. Rören går ju in i vår lägenhet oxå så det låter väldigt mycket om någon står och bankar på rören i den andra lägenheten. Puckon.

För någon timma sedan började Tilda springa runt och leka och klev upp på min rygg när jag låg och sov, så nu är man vaken. Ingen idé att ens försöka längre...

Funderar på om man kanske ska dricka ett par glas vin ikväll. Då kanske man somnar gott inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback