Som stenar mot glas

Känner mig som den tröttaste människan i världen just nu... Mår illa och har sjukt ont i huvudet. Sömnbrist, stress och dålig (otroligt dålig...) kost har gjort sitt för att jag ska må såhär. Så ja, jag ska sova snart.

Daniel är kvar i Norrmjöle, ganska skönt. Men John sa att han var ensam kvar med Hanna, och då blir ju jag så klart sotis, trots att jag känner Hanna. Ja... ni vet ju hur jag e... Usch ja... Tragiskt...

Imorrn ska jag gå själv till skolan, eller alltså vara där själv, utan Elin... Men det ska nog gå bra. Det blir föreläsningsstafett med lite olika människor. Sen måste jag till bibblan och hämta lite böcker oxå. Måste försöka hinna med att läsa "Det olyckliga äktenskapet mellan marxism och feminism" oxå... Marxism är ett krångligt ord... iaf när det står i varannan mening. Samhälleliga är ett annat ord som inte vill ligga riktigt rätt på tungan...

Hoppas att jag sover bra inatt nu när jag har hela sängen för mig själv. Vore ju nice om man vaknade någorlunda utsövd och orkade ta sig ut på en promenad imorgon bitti... skulle verkligen behövas...

Om ni undrar över rubriken så lyssnade jag på Winnerbäck... ♥

Ja just det, en sak till att ha ångest över eftersom csn-pengarna dröjer. Biljetterna till ♥Jonas Gardell♥ och biljetterna till Emil Jensen ska hämtas ut senast på fredag... Faaan... Gardell är min husgud så jag MÅSTE ha en biljett!

Gonatt nu och sov så gott! Det tänker jag göra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ironiskt att jag oroade mig över Hanna... Haha, så j-a illa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback