"Sexualpolitiken"

Ska läsa Kate Millett's "Sexualpolitiken" är det tänkt, det går inte så jättebra. Har svårt att koncentrera mig. Elin föreslog att jag skulle komma till Schmäck och fika med henne, John och Pirre, de var på väg dit när jag ringde henne. Men jag insåg att jag var tvungen att stanna hemma om jag ens skulle hinna läsa texten en gång... Lite tråkigt... Vi ska ha redovisning på onsdag och då ska min grupp låtsas vara Kate Millett så vi måste läsa texten ett antal gånger så att vi verkligen vet vad hon står för. Härligt.

Det var en gubbe här förut och köpte min stereo för 500 kr, väldigt bra med tanke på hur gammal den är. Sen cyklade jag till Ica och handlade upp större delen av pengarna...

Funderar på om man ska ta en promenad. Men jag bör väl ta mig igenom de resterande 20 sidorna av "Sexualpolitiken" först.

image129

Tilda hjälper till med att anteckna... ;)


Tro inte att jag aldrig bäddar sängen! Lär ju se ut som det på bilderna... Men det gör jag faktiskt  varje dag i vanliga fall!


Kommentarer
Postat av: Annika

Har inte reagerat på obäddad säng.. Kanske för att jag bara gör det när det kommer gäster. Oj.

2007-09-15 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback