Planer

Imorrn kommer pengar! Och jag är ledig då! Farlig kombination... Jag kommer shoppa järnet! Ska bli nice... Liiite slösaktig kan jag ju vara eftersom det kommer lika mycket till på tisdag, plus nästan en 1000-lapptorsdag. Passar mig alldeles utmärkt. Glömma allt annat ett tag.

Tänkte ta mig till Blablabla (frisörsalongen heter så...) idag innan teatern och se om de har några tider. Vore ju schysst om de hade någon som passade mig senast i nästa vecka.

Utöver det så har jag kollat upp gymmet som ligger ca 2 min härifrån. De verkar väldigt bra. De har något som heter powerstrike som jag vill prova. Man slår och sparkar på säckar till musik. Låter askul och bra för aggressioner... 535 kr tror jag det var det kostade för en hel månad. Jag tycker att det är lite dyrt, men om man tänker på att klippkortet med 10ggr, som jag hade tänkt att köpa, kostar 800 kr så är det rätt billigt. Och får man träna hur mycket man vill och verkligen ser till att komma iväg tre ggr i veckan eller mer så är det ju rätt bra. Ska bara fixa mig ett par nya träningsbrallor, sen ska jag dit i början av nästa vecka och fixa ett kort.

Nä, nu måste jag borsta tänderna innan jag cyklar ner till Universitetet. Slutar 12 idag, sååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback