Klänning, örhängen och jackor

Tvättstuga idag... hatar det... Varför kunde det inte vara så att man bara lämnar tvätten där nere och sen går man ner ett par timmar senare och då är allt tvättat, torkat och ihopvikt? Det hade ju varit nice... Får fnula på det där...

Ingen skola idag. Har egentligen en hel del att läsa men jag har svårt att ta tag i det.

Idag har jag hämtat min klänning och mina örhängen från
Tjallamalla. Klänningen är liiite tajt över rumpan just nu, men den är jävligt snygg. Dessutom behöver man ju inte knäppa alla knappar hela vägen ner om man har byxor eller leggings under.

    

De bruna örhängena finns nu i min ägo, skulle dock gärna vilja ha de rosa oxå...

Och igår kom min gråa jacka från H&M! Jag som trodde den skulle komma först i oktober... Men det blev ju en trevlig överraskning. Så nu har jag två ursnygga jackor till hösten och vintern!

Har inte kommit iväg till något gym än... Läskigt att gå själv tycker jag... Gick dock en rask promenad i mörkret igår kväll, alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback