Kläder

Sådär... Nu har jag lagt en ansiktsmask. Deep cleansing med grön lera. Nice!

Kollade runt lite på H&M, på nätet alltså. Finns mycket fint men jag känner att jag helst skulle vilja prova de flesta plaggen först. Visst går det att skicka tillbaka men jag tycker det är jobbigt. Skulle gärna vilja ha en sån här jacka:


  www.hm.com

men jag vet som sagt inte vilken storlek som blir bäst. Har letat efter en att iaf prova här i stan, men de verkar vara slut... :(  Finns även lite koftor, tröjor och toppar som jag är sugen på.

Har annars spanat in en skinnjacka på Dixi som är jävligt snygg, men det blir ju lite dyrare. Sen är jag ju lite kluven när det gäller skinn... Tycker den är snyggt och bra och så men jag gillar ju inte att man dödar djur... Dilemma... 

Behöver byxor oxå. Mina blå jeans håller på att pajja totalt. Daniel köpte för övrigt nya jeans till sig själv igår så jag tänkte att jag oxå ska göra det när csn-pengarna börjar trilla in. Lääängtar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback