Idag blev jag av med min oskuld...

...ja alltså min "demonstrations-oskuld" som jag så vackert kallade den, till Elins stora förfäran... Ibland är hon förvånansvärt pryd... Haha!

Jag har alltså gått i ett demonstrationståg idag, för första gången i mitt liv, och skrikit fraser som "Stoppa borgarna - i papperskorgarna". Det var otroligt skönt att få ut lite av alla de aggressioner jag har inom mig... Roligt var det oxå. Vi var ju inte så väldigt många, kanske 100-200 pers om jag inte uppskattat helt fel. Vi gick typ ett halvt varv runt stan och stoppade upp trafik. Precis innan vi skulle tåga iväg fick jag en mikrofon uppkörd i ansiktet av en gubbe från tv4 som undrade om han fick ställa en fråga, jag avböjde för jag kände mig inte tillräckligt insatt. Efter demonstrationen gick jag, John, Elin, Pirre och Hanna till Schmäck och fikade lite. Det var nice, men deppkänslorna som jag hade lyckats förtränga ett tag kom snart krypande tillbaka.

På vägen hem stannade jag till vid Designhögskolan för att lämna lite kexchoklad och redbull till Daniel. Tror han uppskattade det.

Tidigare idag har jag varit i skolan. Vi har en redovisning imorrn. Jag får se om jag orkar sätta mig ner nu ikväll och skriva ner vad jag ska säga eller om jag tar allt imorrn.

Nu ikväll har jag äntligen kunnat lämna min studieförsäkran till csn! Så nu borde pengarna komma snart! Yey!

En annan rolig sak är att Cissi ringde idag och sa att hon och Linda börjat kolla upp möjligheterna att ev ta sig upp hit nu under hösten! Lycka! Hoppas hoppas! ♥

Nä, nu ska jag plugga... eller sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback