I min lilla bubbla av glas...

Jag vill inte vara här... inte just nu... Bristen på jobb, pengar och socialt umgänge tär på mig, vilket i sin tur tär på Daniels och mitt förhållande... 

Jag har t o m börjat sakna min gamla lägenhet i Jakan... försöker påminna mig själv om hur mycket jag faktiskt hatade den men jag kommer tydligen bara ihåg de bra sakerna, vilka det nu var...

Hoppas hoppas hoppas att allt känns lite bättre imorrn. Ska ju först till studievägledaren och sen fika med Elin. Tur att jag har henne häruppe iaf, annars hade jag inte orkat kan jag erkänna. Daniel har ju redan hunnit skapa en grund här med vänner och skola osv, så han har lite svårt att förstå hur jag faktiskt känner mig. På kvällen ska jag jobba ett pass, fast det tar emot som bara den. Pratade med syrran om det där. Hon har varit med om ungefär samma sak, att vantrivas på jobbet alltså. Hon blev sjukskriven till slut. Vi kom dock fram till att sjukskrivning inte är ett särskilt bra alternativ eftersom folk inte så gärna anställer någon som är sjukskriven. Men det är skönt att kunna prata med någon som varit med om samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback