I behov av små piller

Vaknade vid sju när Daniels klocka ringde, med världens huvudvärk... När han hade gått kom Tilda och kröp ner under täcket. Hon låg så att jag hade hennes varma mjuka päls mot min mage. Så somnade vi om i typ två timmar.

Har fortfarande huvudvärk. Alla värktabletter är slut såklart, måste hämta ut en ny burk pronaxen när jag får pengar. Så det blir alltså inget jobb idag heller. Men nu har jag lagt in tre jobbpass de närmaste tre dagarna plus att jag ska plocka upp varor på Ica på torsdag morgon.

Cyklade ner till Designhögskolan igår kväll. Mötte upp Daniel. Han ville så gärna att jag skulle komma ner så jag gjorde det. Det var ganska lugnt där. De grillade korv och sålde öl och cider. Jag är absolut inte bakis idag för jag drack inte ens en hel öl. 

Nästa vecka ska Daniels klass iväg på nån konstresa. Blir ju skönt, men samtidigt väldigt ensamt. Han måste lära mig hur man kollar på film på datorn... Jag har en del problem. Hoppas även att Elin har en massa håltimmar så att vi kan fika. Vill gå på Schmäck! www.schmack.se (vet inte hur man skapar en länk på en Mac... de små symbolerna här ovanför funkar inte alls...)

Kommentarer
Postat av: Cissi

åhh, jag hade gärna legat & myst med Tilda under ett varmt täcke. Istället sitter jag på biblioteket på lhs & väntar ut regnet. Usch, hösten är här nu, verkar bara vara att gilla läget.
Saknar att fika med min Linda! kiss & love

Postat av: Ida

Hejhopp, nu är jag hemma igen efter New York!Hoppas allt är bra här hemma i Svedala, har visserligen inte varit borta så länge men mycket kan hända på några dagar! Själv har jag shoppat som en tok (2 par skor, skinnjacka, byxa, kjol,klänning, smink, 3 väskor,smycken,kofta,present till niklas, 3 sjalar, presenter till alex....) Det är billigt i USA just nu med tanke på dollarn. Bilder på resan och all shopping kommer med jämna mellanrum på min blogg!Kram på dig!

2007-09-04 @ 19:24:42
URL: http://anjuuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback