Halvt avliden

Idag höll Elin och jag på att avlida i skolan... Fruktansvärt lång dag idag, hela 6 timmar... Och då var drygt en timma "frivillig" läsning (vi möttes tidigare och läste det som vi skulle ha läst till idag imorse) och drygt en timma var lunch... Hade dock en seg föreläsning på nästan tre timmar oxå... Ni som oxå pluggat/pluggar förstår säkert. Usch ja...

Daniel skulle ju vara borta på konstresa den här veckan, i Norrmjöle. Men icke, det ligger så nära så han åker hem varje eftermiddag, till mitt stora förtret. Hade sett fram emot lite tid för mig själv... Grrr...

Men jag kan inte tycka alltför illa om honom. I fredags kom han hem med ett presentkort på en klippning till mig! Jag behöver VERKLIGEN klippa mig! Just nu väntar jag dock på csn-pengarna så att jag kanske kan lägga till lite pengar och få en färgning oxå. Vill färga håret och det vore kul att kunna göra det på salong för en gångs skull.

Jag jobbade förresten inte igår. Kom fram till att det var en hel del att läsa så jag ringde och bad om att få flytta mitt pass.

Längtar till fredag eftermiddag, då är den här veckan äntligen över, det är lite för mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag förstår dig faktiskt inte måste jag säga. Vill inte rub it in your face, men jag hade en underbar dag i skolan. Först lite information om decleors produkter, sen fick jag en fantastiskt underbar ansiktsbehandling i flera timmar. Sen var jag iof tvungen att jobba... Kram

2007-09-11 @ 20:15:32
Postat av: Linda

Haha, jaja... Får man koppla av med en ansiktsbehandling i skolan blir det nog lite annorlunda... ;P

2007-09-12 @ 07:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback