Halva veckan snart avklarad

Sov dåligt inatt, som vanligt... Miljarder saker snurrar runt i huvudet...
 
Gick ändå upp tidigt och tog tag i de delar av "Sexualpolitiken" som jag ska redovisa om. Tror att det blev hyfsat bra, behöver ju inte prata mer än 3 minuter, väldigt skönt.

Daniel kom hem nån gång efter 8 nu på morgonen. Han hade varit i skolan hela natten. De ska göra bil-skisser den här veckan och sedan ska de göra sina bilar i lera. Det är typ sånt han vill jobba med så han är väldigt engagerad i det. Nu ligger iaf både han och Tilda ute i vardagsrummet och sover. Det ser fruktansvärt obekvämt ut att ligga på min lilla soffa, men men...

Trodde min kofta från Ellos skulle komma idag, men icke. Hade gärna velat ha den nu när det börjar bli riktigt kallt ute. Hoppas den kommer innan veckan är slut. Och hoppas jag har pengar på kontot på fredag så att jag kan shoppa för då är jag ledig!

Imorrn ska jag med klassen på teater på kvällen. Det ska bli nice!

Kommentarer
Postat av: Linda

"Skolan" ska det vara, Daniel var i "skolan"... Aaargghhhh!!!! Daniel var hos Julia och knullade...

2008-03-16 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback