Förändringar

Idag ska jag börja skolan! Yey!

Inspirerad av Elin ska jag hoppa på kursen hon läser, Genusvetenskap Makt och Kön, lär bli mycket intressant. Jag pratade med kursansvarig igår och hon var supertrevlig och väldigt glad över att jag ville börja. 

Försökte säga upp mig från jobbet igår, men det gick inte för att han som är personalansvarig inte var där... Men så får de väl inte göra väl? Har inte jag rätt att säga upp mig när jag vill? Jaja, ska iaf dit idag och se om jag kan hitta honom, annars får jag fan lämna en lapp på hans skrivbord.

Igår gick det skitdåligt på jobbet. Jag sålde tidningen Hennes. Man fick tre nr plus tre nr av tidningen VagaBond för 79 kr. Många tyckte nog att erbjudandet var lite för dyrt. Det brukar ju oftast vara tre nr plus en premie för 49 kr, vilket är mycket bättre. Det roliga var att erbjudandet var värt nästan 400 kr (eller iaf 300...) men en gång sa en av tjejerna jag satt med att "hela paketet är värt lååångt över 600 kr...", jag bah "Eeehhh... What is she saying...?" Haha!



Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis vad roligt! Lycka till

Postat av: Cissi

åhh vad roligt gumman!! Så glad för din skull!
puss på dig

2007-09-06 @ 19:58:26
URL: http://ceciliahasselbom.blogspot.com
Postat av: Annika

Gick det bra i skolan? Uppdatera oss nu!! :) Kram

2007-09-07 @ 06:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback