Extra ledigt

Känns som att man skulle behövt ett par dagar extra ledigt... Konstant extremt trött...

Helgen har iaf varit bra men jag har inte varit så effektiv som jag hade velat vara. I fredags städade jag lite hemma och sen åkte jag ner till Mio och blomaffären. Köpte en fin ljuslykta och en blomma till vardagsrummet. Det är dags att det händer lite här hemma nu. Snart kommer vintern och då vill man ju att det ska kännas mysigt att vara inne.

På lördagen tog vi oss ner till stan eftersom jag hade läst om någon marknad som skulle vara där. Vi hittade ingen marknad men vi träffade Carro, som jag inte träffat på länge. Vi ska försöka ses i veckan bestämde vi. Det var sjukt mycket folk på stan, man blev helt matt... Det visade sig att även John och Elin var på stan så vi mötte upp dem inne på Åhléns. Vi bestämde att vi skulle gå och fika på Rost. På vägen dit hittade vi "marknaden", det var typ 5 stånd med lite olika grejer. Jag och Elin fyndade kollegieblock. Eftersom vi alla var hungriga blev det en sen lunch på Rost, där vi faktiskt lyckades få sittplatser trots mängden folk.

När vi kom hem från stan på lördagseftermiddagen var jag riktigt trött. Låg och vilade lite och kollade sen på tv. Daniel ville åka ner till skolan och sen ville han ta en öl. Jag var lite osäker på om jag skulle orka. Men sen messade Elin att de oxå skulle ut och då tänkte jag att jag inte ville missa något kul så jag gjorde mig iordning och cyklade ner till stan ändå. Jag, John, Elin och deras två kompisar gick till Pipes. Där var det ju såklart fotboll på tv... Jobbigt... Efter bara några minuter kom Daniel och Nisse oxå. De ville inte vara kvar på Pipes pga fotbollen, så jag följde med dem två till News istället. Jag drack en öl där sen blev jag jättetrött och ville bara åka hem. De drack några öl till sen blev det McDonalds innan vi åkte hem. Hade varit bättre om jag stannat hemma och sovit istället... Men men...

Igår slappade vi hela dagen. Vi kollade på repriserna av Idol, åkte och handlade och sen kollade vi på film.

Idag väntar två föreläsningar och sen måste jag åka och jobba oxå, usch usch... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback