En lösning?

Låg vaken halva natten och grubblade. Har kanske kommit på en bra lösning, om det nu är genomförbart men det ska kollas upp idag. Hoppas hoppas! Då skulle jag äntligen kunna säga upp mig!

Har jag sagt att Daniel har tappat bort sin plånbok? Jag har iaf sagt till honom att han borde ringa till polisen och fråga om de inte har fått in den där. Vi var nämligen ganska säkra på att han tappat den och att den inte var stulen. Han har sagt att han ska ringa polisen men har inte gjort det. Igår sa han att han skulle beställa hem papper för att skaffa ett nytt körkort. Då frågade jag om det inte vore bra att bara ringa och kolla med polisen först, man vet ju aldrig om någon snäll varelse hittat den och lämnat in den... Jo, det skulle han väl göra... Imorse ringde Daniels pappa och  sa att polisen ringt dit igår och sagt att de hade plånboken där. Karlar... Varför kan de inte lyssna på oss? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback