Boring

Sååå himla tråkigt... Det är vad jag har just nu...

I torsdags jobbade jag som sagt dubbelpass. Det gick, men shit vad trött jag var efteråt. Fast det var kul att tävla mot Daniel på kvällen, även om han vann... Andreas försökte peppa. "Du måste knäcka honom nu, han blir så j-a kaxig annars..." Haha. Det var ju ändå Daniels sista pass på jobbet så det var väl lika bra att han fick vinna...

Hur som helst... Jag har haft sjukt ont i halsen sen i torsdags. Överansträngde rösten. Antar att det blir så om man pratar supertrevligt i typ åtta timmar i sträck.

Hade gärna gått ut idag om jag inte känt mig så hängig och inte haft så dåligt med pengar. Både Hanna och Elin undrade om jag inte skulle med ut. Kändes trist att inte kunna hänga med, men jag antar att det kommer många fler tillfällen.

Nä, nu måste det göras något åt den här pengasituationen... Hatar det här. Håller på med en ansökan till Duka. Den ska iväg imorrn är det tänkt. Tycker att jag borde ha ganska stor möjlighet att få den tjänsten, men man vet ju aldrig. På torsdag ska jag jobba extra på Ica på Teg, hoppas de är schysstare än de på Maxi. Är så himla jobbigt när man inte får den information som man behöver. Så har det varit på Maxi, ingen som ens presenterat sig för mig, herregud... Jaja, whatever...

Imorrn blir det iaf bio med middag innan. Vi har rabattkuponger från Ica som ska användas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback