Änglar på väg upp

Skönt att det var en kort dag idag... Närmare bestämt 45 minuters seminarium, haha! Dock hinner man inte så himla mycket på den tiden. Vår basgrupp möttes iaf lite tidigare för att tillsammans förstå vad vi hade läst, det gick sådär... Efter seminariet gick jag, Elin och Julia till Kåren och betalade kåravgiften, hutlöst dyrt... förutom det känns det onödigt oxå, så det så...

När jag skulle tillbaka till cykeln fick jag en påse med tidningar och energidryck av några som stod och delade ut. Skoj skoj! Fast tidningarna var jääävligt gamla... Fick en Cosmopolitan, som jag själv redan köpt nån gång i början av sommaren, utöver den fick jag ett nr av Residence från 2006... haha! Men den var schysst att bläddra i, precis min typ av tidning, design och inredning är alltid kul. Synd bara att äckel-Leila var med i tidningen, jag bläddrade snabbt förbi...

Imorrn är det ännu en kort dag, tror vi slutar 12. Sen ska jag hämta madrasser hos Elin. Kanske köpa lite vin oxå. Och sen ska jag hem och vänta på att två av mina änglar ska dyka upp på fredag. Cissi och Linda kommer! Yey!

Jag vill ha Winnerbäcks nya skiva... Och så vill jag ha byxor, nån ny topp och skor, en badrumsmatta... Daniel skulle inte bli så glad om jag shoppade loss igen... Kan man säga att man hittat grejerna? Eller att nån delade ut dem på stan? Tror ni han skulle gå på det? Haha!

Kommentarer
Postat av: ida

Göm kläderna i garderoben! Det gör jag! Sen efter 1-2 veckor har du på dig kläderna, om han frågar säger du " det här? hittade dom längst in i garderoben!Hade glömt att jag hade det!". Smart va? Jag är experten själv på det!!Haha

2007-09-26 @ 20:13:18
Postat av: Cissi

**t-minus 22h and counting**

2007-09-27 @ 11:14:55
Postat av: Cissi

t-minus 12h and counting, wihii

2007-09-27 @ 21:21:05
Postat av: Annika

Smuggla is tha shit!! ;)

2007-09-29 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback