2 veckor vs. 3 dagar...

I min frustration över att fortfarande inte hört av csn gick jag än en gång in på deras hemsida. Gick in på mina sidor men självklart hade det inte hänt något nytt de senaste timmarna. Dock lyckades jag, efter att ha "klickat" runt på sidorna ett tag, hitta en text där det stod att om man skickar in sin ansökan via post (vilket puckade jag har gjort) så tar det ca 2 veckor att få besked. Skickar man däremot en ansökan via nätet så tar det ca 3 dagar... Inte trodde jag att det var stor skillnad på handläggningstid... Det var ju jävligt puckat av mig att tro något annat... Jaja, då kanske man får pengar om 2 veckor då... Ibland blir man verkligen arg på sig själv... men mest av allt på alla andra... haha

Nä, nu måste jag sova. Hoppas det går bättre inatt. Förra natten sov jag ju dåligt och drömde mardrömmar om en man som gick runt och skar upp folk med en stor kniv... härligt... Kan det vara stressrelaterat tro...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback