10 sanningar om mig


1. Jag är en köksnazist, i köket är det MITT sätt eller inget sätt alls

2. Jag gillar fortfarande inte tv-kocken Leila Lindholm för att hon skällde ut mig en gång, trots att hon kom och bad om ursäkt senare. 

3. Jag glömmer aldrig, speciellt inte saker som sårat

4. Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker och tänker om mig

5. Tanken på framtiden gör mig yr eftersom jag inte har en aning om vad jag vill

6. Jag avskyr mitt jobb

7. Jag är nog rätt lat, eller iaf bekväm, fast det vill jag helst inte erkänna

8. Jag har 5ive's "Keep on moving" på spellistan i mobilen, inte för att den på något sätt skulle vara musikaliskt genialisk utan bara för att den alltid alltid alltid får mig att le... 

9. Jag önskar ibland att jag var liten och fick bli tröstad i mammas knä... 

10. Jag saknar alla kompisar i Stockholm

Kommentarer
Postat av: Cissi

hihi.. jag tycker inte heller om Leila, hon känns så tillgjord. "Vad blir det för mat"-Per/Rederiet-Viggo är såå mkt bättre. Vet inte om jag tycker han är underbar för att han är som vi alla är mest i köket el om jag ska avsky hans ofräscha stil. Oavsett vilket så kan jag inte slita mig fr tvn när han lagar mat. Me like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback