Var är mina prickar?

Jag skulle ju få prickar över mina iii:n om jag kom upp hit. Det var det du sa. Men jag har fortfarande inga prickar... vet inte ens om jag har några iii:n kvar heller...

Måste ner till skolan idag och möta upp Veronika från klassen. Vi har en restuppgift eftersom vi hoppade på kursen lite sent. Ska titta på film i typ tre timmar(!) och sen diskutera. Allra helst skulle jag bara vilja ligga under mitt täcke hela dagen.

Jag hoppas att jag lyckas samla mod och ork att pallra mig iväg på powerstrike kl 18. Det låter så himla kul.


Kommentarer
Postat av: Annika

Du måste gå till gymmet!! Man blir så glad av det. Även om det kanske inte läker hjärtat, men det bedövar ändå lite.. Hoppas allt löser sig gumman. Har visst varit lite busy o inte kunnat ringa. Typiskt. Kram

2007-10-05 @ 07:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback