Tränat

Lyckades äntligen ta mig i kragen och komma iväg. Men det var en hel skolklass där, och någon som städade, så jag blev helt förvirrad. Lyckades med konststycket att glömma att låsa toadörren. Jag trodde att jag låste, men ... En kvinna ryckte upp dörren... Härligt... Haha! Jaja.

Ska duscha nu. Måste gå hemifrån i god tid eftersom jag måste hela vägen till skolan. Cykeln står nere på stan, om den nu står kvar, hoppas hoppas. Får se om jag orkar gå och hämta den sen. Vore skönt att ha den tillgänglig, tar sån tid att gå.


Kommentarer
Postat av: carolina

Dutti linda! :) im imponerad, själv håller jag på med kvinno syssla! laga mat, städa, packa, tvätt..
ussh om ja vore karl o drog in dom riktiga cashen, men det kommer väl, ju just det fick inte jobba mkt tyckte victor för att "nån" måste ju fixa hushållet! jag log ett tag sen pekade ja finger åt han och gick ut! vissa tror att dom är min "pappa"

2007-10-30 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback