Så j-a förbannad!

Nu har jag ringt den här tjejen för att försöka reda ut skiten. Litar inte ett dugg på Daniel. Han har ljugit mer än en gång, om jag säger så...

Hon sa att hon ville "ge Daniel en chans att berätta allt själv ikväll". Höll på att spy i telefon... NÅGOT måste det ju va. Och varför berättar han då inte det när jag ringer och berättar vad jag hört och vill veta sanningen?

Visst är det riktigt pissigt mellan oss men man kan ju för fan inte gå och göra saker med andra förrän man flyttat isär för i helvete! Grrr... Är så j-a förbannad. Jag skiter i vad de gjort och inte, något j-a fel är det.

Hur fan lyckas jag hitta alla j-a idioter!?

Nä, jag hakar på Lilos motto! Onanera och adoptera!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad är det som händer? Se till att konfrontera Daniel oavsett vad som har hänt eller inte hänt!!! Om du vill prata så ringer jag dig imorrn, sitter på jobbet just nu! Kram!!

2007-10-02 @ 20:09:46
Postat av: Annika

Gumman! Berätta allt! Är ni på eller av? Jag ska försöka ringa imorn. Jag tänker alltid på dig. Du klarar allt. Kram

2007-10-04 @ 00:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback