Nödvändigt

Har precis kommit hem från en fika med Daniel och Martin på Daniels skola. Ja, jag vet att jag inte borde umgås med honom men det är nödvändigt. Jag behöver träffa folk. Kan inte umgås med Elin dygnet runt ju, pallar varken hon eller jag. Och Carro bor en bit utanför stan.

Vi satt iaf och fikade och jag sa lite syrliga kommentarer. Martin sa att det verkade som att jag har en massa ilska inom mig, haha yes sir... Men det var skönt att komma ut en stund hursomhelst.

Killarna skulle hem till Martin och kolla film med några andra. Vi skiljdes åt utanför skolan. Efter några meter ropade de på mig och frågade om jag ville hänga med. Jag var tvungen att ropa tillbaka att jag nog inte skulle vara så trevlig, för det hade jag nog inte varit, men det hade ju varit nice med lite sällskap.

Undrar när John och Elin kommer hem från sin fika hos sina kompisar. Kommer en hantverkare hit imorgon bitti, så det blir ingen sovmorgon. Måste se till att pallra mig till gymmet oxå, blev inget idag för det blev så sent. Synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback