Långsamt långsamt...

Knappt vaken... Jag som skulle skutta(?) till gymmet vid sju-tiden hade jag tänkt... Sitter och häller i mig kaffe just nu. Sen gymma, sen piffa, ner til skolan och öva rollspel med min kära (läskiga) tvärgrupp.

Konstigt att jag inte sovit bättre när jag fick va ensam i natt. Daniel sov på skolan , eller på "skolan". För någon månad sen betydde "på skolan" hemma hos Julia... Litar inte ett skit på honom. Inte för att vi är ihop eller så, längre, men vi har sagt att vi inte ska göra något med andra medan vi bor tillsammans. Låter det konstigt? Jag vet iaf att jag skulle tycka det var jobbigt om han började träffa nån ny innan jag flyttat härifrån, så för mig känns det självklart.

Inga nyheter ang. lägenheten... Synd... Ville så gärna ha den. Lär få bo hos pappa ett tag, men men... Ner ska jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback