Kompis-abstinens

Hoppar högt varje gång mobilen ringer (vilket iofs inte är så jätteofta...). Vill att de ska ringa och säga att lägenheten är min, men det lär ju inte hända...

Har sjuk kompis-abstinens just nu. Önskar jag kunde flyga upp er. Hur ska man stå ut? Gick på stan själv en sväng, men det var mest deprimerande. Var iaf på apoteket och hämtade ut lite mediciner, skönt att ha det gjort.

Undrar vad man ska hitta på ikväll. Känner mig så j-a uttråkad. Gjorde det igår oxå. Så jag gick och handlade, bakade en kladdkaka och sen kollade jag och Elin på "Fucking Åmål". Det blev mycket skratt, man känner ju igen sig en hel del.

Elin: Sådär har jag dock aldrig gjort. (När Alexandra Dahlström går iväg från festen utan jacka.)

Jag: Hrm hrm... Jaaa... Så gjorde ju jag i fredags...

Haha... Ja usch, ibland är det svårt att tro att jag är 25, typ ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback