Karl-as...

Jävla karl...

Tänk om man kunde få slippa det här. Hade varit trevligt.

Ska berätta om min roliga (eh...?) fredag:
Jaaa... Det började ju bra. Hade ett roligt seminarium på Universitetet. På vägen hem handlade vi lite vin och öl. När vi kom hem stod John och lagade mat och Nilas drack öl och tittade på. Vi åt middag och pratade om allt möjligt. De andra ville gå till Johns skola (alltså Daniels skola...), jag var tveksam.
 Till slut bestämde jag mig för att gå ändå. Väl där ser jag Daniel och Julia sitta vid samma bord, dock utan att prata med varandra. Hursomhelst får jag panik och går ner till en toalett och stänger in mig en stund. Bara efter nån minut börjar Daniel ringa och messa som en idiot. Jag orkar inte svara. Vill bara vara själ och samla lite mod och kraft. Sen börjar även Elin att ringa och messa. Messar tillbaka att jag vill vara själv.
 Har inte varit borta ens en timma när Daniel sliter upp toadörren och börjar skälla på mig. Alla är arga och jag lämnar skolan utan ytterkläder... Mycket kallt, fast jag är så arg att jag knappt känner det. 
 Tänkte gå hem men utanför SEB kommer en kille ikapp mig. Han har sett mig från sin bil och frågar hur jag mår. Han säger att han är 28, jag ber om att få se legitimation för han var så liten... Åkte runt i hans varma bil ett tag. Sen släpper han av mig utanför skolan och jag messar Daniel och frågar om han kan släppa in mig så att jag kan få mina kläder. Han är på väg hem men vänder tillbaka. Inne på skolan skäller vi på varandra, som fan. Sen går jag hem och har ett allvarligt samtal med John... 
Japp, det var den trevliga kvällen ja...

Idag har vi haft en seg föreläsning. Sen har vi ätit bullar och druckit varm choklad med grädde! Har även hunnit med att kolla upp kurser till våren, i Stockholm såklart! Hoppas allting löser sig nu... Mamma ska kolla på en lägenhet som jag står som 2:a på. Den har typ egen ingång och sjöutsikt och ligger nära Cissi. Vore väldigt nice om jag kunde få den. Ska bara hitta en sponsor oxå...

I helgen ska jag flytta tillbaka till Daniel. Ingen bra lösning, men det får bli så för Tildas skull. Vi kan inte bo här längre. John mår inte bra av allt katthår.

Måste gå nu. Chiao! 

Kommentarer
Postat av: ida

Men varför blev daniel så arg och sliter upp dörren?! Du får väl sitta där om du vill!Ni ska väl inte dela säng hemma hos Daniel? Du tar väl sängen och han soffan hoppas jag?! Jaja...lycka till iaf!! Vilken soppa!Se till att komma tillbaka till Sthlm så fort det bara går för däruppe ska du inte vara....

2007-10-22 @ 19:21:58
Postat av: Linda

Jag har min säng. Han får sova på golvet. Soffan är till salu just nu.

2007-10-22 @ 21:53:16
Postat av: tinis

men kan inte daniel bara ta tilda sålänge då så kan du ju va kvar hos john och elin iaf, fattar att det inte e så kul och va inneboende men hellre det än å va i samma lgh som honom!

2007-10-23 @ 19:26:01
Postat av: Linda

Nä, men jag litar inte på att han tar hand om henne ordentligt...

2007-10-23 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback