What a lovely morning...

Vilken härlig morgon... Not... Daniel blev arg för att han inte fick låna 15 kr till bussen. Men ärligt, jag kan inte trolla. Har jag inte 15 kr i kontanter så har jag inte det... Men han var arg och slängde saker omkring sig och sa att han minsann skulle slå sönder alla mina grejer innan jag flyttar ner. Kul...

Själv pratar jag inte med honom sen det stora bråket häromkvällen, förutom att jag sa något argt om att han hade lagt mobilen bredvid mitt huvud när alarmet på den gick imorse... Ja, han fick faktiskt sova bredvid mig för vi kollade på "Haunted Forest" igår... Vi såg bara halva för vi var trötta, men fy fabian vad läskig den var! Jag satt och kikade mellan fingrarna i stort sett hela tiden. Hua...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback