Uppesittarkväll?

Just det, nu vet vi ju att jag kommer ner på kvällen den 22 december (så länge vi inte råkar ut för en bilolycka eller trafikstopp... men vi håller tummarna...). Så den 23:e är jag alltså i Stockholm. Har inget inplanerat, eventuellt en något stressad julshopping under dagen...

Det jag vill komma till är att om det är någon som känner för lite "uppesittarkväll", vilket kan innebära allt från att sitta hemma och glögga till att mötas på stan och ta en fika eller vadsomhelst, så hojta! Det vore kul att få träffa någon innan julhelgen. Jag är svältfödd på Stockholmsvänner... Mättnadskänslan efter Lilo och Cissi försvann ju ganska fort, kanske lite pga allt med Daniel.

Så kom ihåg det! Hojta! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hittar gärna på något...om jag inte jobbar förstås. Är nämligen min jobbhelg men man vet ju aldrig...

2007-11-24 @ 19:02:29
Postat av: Annika

Jag tror jag jobbar då, men kanske efteråt.. Kram

2007-11-25 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback