Stress är bästa sättet

Båda två somnade om imorse när Daniels klocka hade ringt 05.50. Vaknade dock efter en stund och tänkte ", måste till gymmet". Så jag gick upp och började klä på mig och efter en stund kom även han upp.

Det var en del folk på gymmet för på fredagar har de ett spinningpass vid 07, och sen serverar de frukostbuffé.

Igår gick vi ner till Ersboda på eftermiddagen. Kollade runt i lite butiker, åt på Frasses och handlade lite. Det finns väldigt mycket snyggt på Mio, men usch vad dyrt det är. Önskar man hade ett antal tusenlappar att spendera... Å andra sidan skulle jag knappast shoppa möbler just nu, verkar ju onödigt.

Får se om den där kvinnan ringer idag, från bostadsbolaget. Börjar bli riktigt less på att vänta. TVÅ veckor har det gått nu, sen hon fick mina papper. Vad är det som tar sån tid?

Är jättefint väder ute, ännu bättre än igår. Men jag MÅSTE skriva rapporten. Har inte kommit särskilt långt men jag börjar få upp tempot. Som sagt, jag måste vara stressad för att det ska hända något.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fasiken vad tidigt du är uppe och hoppar på mornarna!Jag sover fortfarande sött när du e på gymet! Dock ska jag iväg och träna nu. Jag ska köra Core stenhårt fram till resan så min mage är fit när bikinin ska på! Tjingeling plingpling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback