Sömn, vore nice

Väldigt dåligt med sömn inatt. Imorse låg jag vaken och försökte somna och hoppades att det var flera timmar kvar till klockan skulle ringa. Någon minut senare ringde den... Bestämde mig för att inte träna, så jag låg kvar en stund till men kunde fortfarande inte somna ordentligt. Kanske blir bättre med sömn när rapporten är inlämnad. Ska se sen oxå om jag kanske orkar gå och träna lite senare.

Behöver skriva ca två sidor till på rapporten, vilket inte är särskit mycket, så det känns rätt så bra. Bara lite jobbigt att jag måste ta mig ner till UB idag och hämta lite texter, gjorde ju aldrig det igår.

Det är plusgrader ute och alldeles grått och trist. Dumt... kommer ju bli is överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback