Skum dröm

Hade en jättekonstig dröm imorse när jag somnat om efter att Daniel hade gått. Jag tror jag var i skolan eller i något köpcentrum och så kom det fram en tjej till mig med ett meddelande skrivet på sin tröja. Det var från nån kille som hette Olle och som hade hört att jag var singel och tyckte att jag skulle ringa honom... (Haha, ja ni hör... herregud.) Jag blev lite besviken för jag hade tydigen hoppats på att det var från någon annan. Utöver det så gick jag genom hela cafeteria-området på skolan iklädd enbart trosor... Och lite senare så visade det sig att den där Olle hade en jättefånig och jobbig röst... så jag var inte så intresserad...

Ja usch, det var en riktigt konstig dröm...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahahahahaha! Dagens roliga! :D

2007-11-15 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback