Sjukt

Näää... Helt svullen i halsen och allmänt hängig. Fan!

Måste ändå försöka ta mig ner till Universitetet och kopiera lite. Dessutom skulle jag behöva ta mig ner på stan. Daniel hade sett ett par kängor Röda Korset i min storlek. Jag skulle verkligen behöva ett par vinterdojjor. Mina älskade Lacoste är helt nedslitna och det blir jävligt halt nu när det är is överallt. Vill egentligen inte ha kängor men jag kan ju inte ha något annat. Hittar man något snyggt som man kan ha så är det för dyrt... Trist.

Jaja, blir iaf inget gym idag då, med tanke på hälsan. Men eventuellt en promenad, kan vara rätt skönt.


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

krya på dig!! =)

Postat av: Cissi

håller tummar & tår för damen & hennes inkommande samtal idag.
puss!

2007-11-05 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback