Shoppat hudvård

Köpte hudvårdsgrejer igår, så himla dyrt. Men de räcker väldigt länge och min hy känns bra, så det är det värt. Bara jobbigt när allt tar slut samtidigt. Hittade först ingen förpackning med rengöring, ansiktsvatten och lotion så jag tog lösa och gick till kassan. Då visade tjejen där att de visst hade ett kit med alla produkterna, det blev lite billigare oxå. Kruxet var nu att om man köpte två saker från Clinique fick man en present, och kitet räknades ju självklart bara som en grej. Men då kom jag på att jag behövde puder, väldigt dyrt, men drygt.
 Sammanlagt blev det ju lite dyrt men med tanke på att mitt förra puder såg ut så här
 
så tycker jag ändå att det var behövligt. Så eftersom jag köpte det så fick jag även det här:
 
 Det är en mascara, ett läppstift, ögonmakeup-remover, peelingcreme, ansiktsmask och en nattcreme. Alltid kul med såna här små grejer för då får man möjlighet att testa produkter man kanske inte skulle prova annars. I like! ;)

Inne på Lindex köpte jag sen denna:  Var så trött på min gamla plånbok som inte ens har ett myntfack. Föll för den här som var på rea. Daniel ska kanske köpa min andra för han har hela tiden varit avis på att jag har en vit, han har den svarta. Förutom det där köpte jag även ett rött skärp till min svarta skjortklänning, det blev superfint!

Nu ska jag inte shoppa mer den här månaden. Kan eventuellt bli någon julklapp eller något par strumpbyxor (behövs under legginsen i kylan...), men inte mer.


Kommentarer
Postat av: Ida

Visst är det kul med smink?! Jag älskar!Visst är det dyrt men det är det värt! Ja, du fick ju mitt sms när jag hade shoppat förra veckan. Har inte vågat säga nåt till karln ännu...men varför ska han veta?Räcker det inte med att ha en jädrans välsminkad, snygg och fräsch fru?

2007-11-24 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback